teisipäev, 15. jaanuar 2013

Vintaaž, vintaaž - paistab, et ma pole ammu uuendanud rubriiki "Vanast uus". Nüüd oleks vist viimane aeg seda teha:) Tegelikult olen ma juba päris hulk aega tegelenud enesearendamisega vintaaž-retro suunal, mis tähendab seda, et vaikselt hakkab kogunema esemeid, mis on vanemad kui mina, vahel ka kulunumad (kuid see ei ole probleemiks, mul ju kuldsed käed:)), aga siiski sisukamad kui nii mõnedki tänapäevased disainiimed kokku. Vanadest ehetest uusi ja ka lihtsalt parandustöid olen ma koguaeg teinud, mõned said ka siia blogisse üles pandud. Aga, et asi huvitavam oleks, siis mõtlesin lisada ka pilte ehetest, mis muutmisele ei kuulu, vaid on vajanud veidi iluravi, puhastamist ja kivikeste lisamist. Kui hästi läheb, siis tulevikus saab neid ehteid osta mõnest vintaažipoest või retroesemete turult.



Mis meil siis siin on? Üleval vasakus nurgas olevad kõrvarõngad vajasid uusi kivikesi, lisasin Swarovskeid ja tulemuseks on suur hulk sädelust. Meritähe-pross on minu lemmik, mõõtmetelt on ta päris suur ja raske, seega üsna efektne. All paremas nurgas olevad nn tuleleegi-kõrvarõngad on firmalt Monet. Aga vasakus nurgas olevad kõrvarõngad sain pealekauba, kui ostsin ebayst ühe imeilusa klaasist ehtekrabi (vintaaž loomulikult:)). Kõige lõpuks on keskel üks käevõru, kaldun arvama, et tegu on küll plastikuga, aga see-eest on käsitsi terves ulatuses graveeritud ussinaha muster.
Posted by Picasa

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar